Archief | 7:39 pm

Wie is de eigenaar?

23 aug

Hi!

Omdat deze site nog maar een dag bestaat ga ik in dit berichtje laten zien wie nu eigenlijk de eigenaar van deze site is, je zou ook bij About kunnen kijken, maar daar heb ik nog niks staan. En ik moest voor vandaag toch nog een berichtje maken, dus kon ik evengoed mezelf al eens voorstellen (:

Ik heet Kimberly en ik ben een 12-jarig meisje uit België en om precies te zijn uit Limburg. Ik over precies een week naar het 2e middelbaar & ik ga de richting STW volgen. Ik heb 1 zusje en m’n ouders zijn gescheiden dus ik woon bij mijn mama. Mijn hobby’s zijn dansen (ik doe een jaartje aan hiphop maar ik twijfel of ik er nog mee doorga) zingen, met vriendinnen weggaan, bloggen en last but not least: shoppen. Ik ben echt dol op dat laatste! Dus jullie kunnen regelmatig shoplogs verwachtten.

Hoe ik eigenlijk aan het idee ben gekomen voor een blog te beginnen?                       Wel ik ben nu al bijna mijn hele leven geïnteresseerd in beauty, fashion en alles wat daarmee te maken heeft.

Zo als jullie nu nog wat over mij willen weten kun je me altijd een mailtje sturen (voor meer info daarover, kijk bij Contact ) of laat iets achter in de comments hieronder.

Lots of love ♥