Pictures can burned, memories not

27 aug

Hoi! Ik ga wat foto’s posten waaraan een bepaalde herinnering hangt en bij sommige foto’s schrijf ik die herinnering erbij.

Daar staat Rebecca echt schattig op vind ik (:

Rebecca is één van m’n beste vriendinnen, ik heb haar in het 1e middelbaar leren kennen, ze zat in m’n klas. In begin liep het niet zo goed tussen ons, eigenlijk met niemand van m’n klas, maar we zijn toch goede vriendinnen geworden, een 2-tal maanden voor de zomervakantie hebben we E-N-O-R-M-E ruzie gehad door een stom dingetje, wij waren allebei zo koppig als een ezel, tot ik is foto’s was aan het bekijken op m’n laptop en ik vond een map met foto’s van Rebecca en mij. Toen ik de foto’s bekeek voelde ik de tranen opkomen en heb ik een lang smsje gestuurd naar Rebecca in de hoop dat het ooit terug goed zou komen, we hadden gepraat met elkaar op school toen het weekend gedaan was en stilletjes aan is onze vriendschap weer sterk geworden (:

Een redelijk oude foto maar toch nog ene mooie herinnering ^__^

Het was carnaval en ze had mij en nog een vriendin uitgenodigd voor eerst bij haar thuis te gaan vieren en dan naar de kermis in de stad bij haar, dat was één van de beste dagen uit m’n leven.

Ik en Noortje, een heel goede vriendin van me die ik maar 1x keer per jaar zie.

Ik in begin 2011

Ik nu

xoxo

Plaats een reactie